اس ام اس عاشقانه1
 
// رمان / شعر / پیامک //
بهترینها و جدیدترینها برای شما
 
 

بهم گفتی نفرین میکنی ؟
گفتم : نه  ! اما از خدا میخوام هیشکی اندازه من دوستت نداشته باشه . . .

 

 

 

 

 

 

چشمانش را بست روی پلک هایش نوشته شده بود معرفت ندارم .
چشمانش را باز کرد ، دوباره عاشقش شدم . . .

 

 

 

 

 

 

در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟
مثل آرامش بعد از یک غم . . .
مثل پیدا شدن یک لبخند . . .
مثل بوی نم بعد از باران . . .
در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟!
من به آن محتاجم !

 

 

 

 

 

 

از تمام این دنیا :
یک صبح سرد !
یک چای داغ !
و یک صبح بخیر تو برایم کافی ست . . .

 

 

 

 

 

 

آنکه دستور زبان عشق را / بی گزاره در نهاد ما نهاد
خوب می دانست تیغ تیز را / در کف مستی نمی بایست داد

 

 

 

 

 

 

اسپند دود می کنم ، برای عشقمان هر شب !
میان راز و نیاز های شبانه ، که نکند جادوگر  زشت بی تفاوتی ، چشممان بزند . . .

 

 

 

 

 

 

محاسبه عاشقانه :
۱ + ۱ = همه چیز
و
۲ – ۱ = هیچ چیز

 

 

 

 

 

 

از راه وفا گاه ز ما یاد توان کرد / گاهی به نگاهی دل ما شاد توان کرد
صید دل ما لایق تیر تو اگر نیست /  از بهر خدا آخرش آزاد توان کرد
مستم ز می عشق چنان کز پس مرگم / صد میکده از خاک من آباد توان کرد

 

 

 

 

 

 

نفست باران است و دل من تشنه ی باریدن ابر . . .
دل بی چتر مرا مهمان کن . . .

 

 

 

 

 

 

من که از کوی تو بیرون نرود پای خیالم / نکند فرق به حالم چه برانی چه بخوانی
چه به اوجم برسانی چه به خاکم بکشانی / نه من آنم که برنجم ، نه تو آنی که برانی

 

 

 

 

 

 

لبخند ، شروع عشق است . . .
محبت ، باغ عشق است . . .
ناکامی ، داغ عشق . . .
چشم ، راز عشق . . .
وعده ، امتحان عشق . . .
خاموشی ، درد عشق و رسوایی ، شرمندگی عشق . . .

 

 

 

 

 

 

هر کسی می تواند با شما لبخند بزند
هر کسی می تواند با تو گریه کند
اما کسی که تو را دوست دارد ، وقتی اشک در چشمان شماست ، میتواند آنرا تبدیل به لبخند کند . . .

 

 

 

 

 

 

گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز می شود .
گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام می گردد .
گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود می شود .
گاهی با یک بی مهری ، دلی می شکند .
مراقب بعضی یک ها باشیم .
در حالی که ناچیزند ، همه چیزند . . .

 

 

 

 

 

 

سنگ هایی که من از یادِ تو بر دل میزدم خانه ای میشد !
اگر خانه بنا میکردم . . .

 

 

 

 

 

 

وقتی پایت خواب می رود ، نمی توانی درست راه بروی و در نهایت لنگ می زنی !
وقتی قلبت خواب می رود نمی توانی درست فکر کنی و عاشق می شوی !

 

 

 

 

 

 

عصاره ی تمام مهربانی ها را می گیرم و از آن فرشته ای می سازم همچون ” خودت ”

 

 

 

 

 

 

بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد ، من تو را در قلبم دارم نه در دنیا . . .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب جدید داری خوب میتونی تو وبلاگ بفرستی تا همه ازش با خبر بشن نظر هم یادت نره
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان // رمان / شعر / پیامک // و آدرس romanak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 2515
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1